REJESTRACJA KONTA WYSTAWCY

Witamy w rejestracji Konta Wystawcy. Proces rejestracji konta w systemie przebiega w 3 krokach:

1. Wypełnienie formularza rejestracyjnego
2. Weryfikacja adresu e-mail podanego podczas rejestracji
3. Weryfikacja formalna danych zawartych w formularzu rejestracyjnym przez Organizatora

Jesteś w punkcie 1. Zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza i potwierdzenia przyciskiem "Zarejestruj". W ciągu godziny, na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu na link aktywacyjny konto zostanie aktywowane i będziesz mógł zalogować się w systemie.

Aby zmówić powierzchnię wystawiennicząh niezbędna jest weryfikacja formalna danych zawartych w formularzu rejestracyjnym. O zweryfikowaniu danych przez Organizatora zostaniesz powiadomiony osobnym mailem. Zwykle trwa to jeden dzień roboczy.

Formularz rejestracyjny Wystawcy

Dane firmy

select

Informacja o wystawcy

  • producent
  • firma handlowa
  • firma usługowa
  • inne

Osoba do kontaktu

Dane logowania

Administratorem danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst pierwotny: Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883) (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182) jest Centrum Wystawienniczo – Kongresowe w Opolu, ul Wrocławska 158, 45-835 Opole. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do ich treści i możliwość ich poprawiania. Zgoda może być odwołana w każdym czasie.

Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem Szczegółowym dla Wystawców EDU Opole 2017 i zobowiązuję się do jego przestrzegania
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych na formularzu rejestracyjnym w celu realizacji imprezy wystawienniczo-targowej.

FAQ

otrzymuję komunikat, że mój adres istnieje już w systemie
komunikat ten oznacza, że w przeszłości rejestrowaliście się już Państwo w systemie targowym i posiadacie w nim konto. Zapomniane hasło można zresetować, korzystając z funkcji [Zapomniałem hasła] na stronie logowania. Osoby posiadające już konto w systemie nie muszą rejestrować się ponownie.

czy nazwa użytkownika [Login] może być adresem e-mail?

tak, to częsta praktyka, minimalizuje ilość zapamiętywanych informacji

inny problem z rejestracją
skontaktuj się proszę z nami na pomoc@exposupport.pl

wiadomość nie dotarła do skrzynki odbiorczej?

proszę sprawdzić folder spam, a w przypadku gdyby przez dłuższy czas nie otrzymali Państwo potwierdzenia prosimy o kontakt na pomoc@exposupport.pl